Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Polecane

Nasze sposoby na zim臋 - jak i czym dbamy o siebie zim膮.

Okres zimowy dla naszego organizmu zaczyna si臋 tak naprawd臋 ju偶 od listopada, a w zasadzie jak temperatura spada poni偶ej 5 stopni. W贸wczas otulamy si臋 szalami, zak艂adamy czapki i ubieramy si臋 cieplej. Jednak nasza twarz z regu艂y pozostaje odkryta  i nara偶ona na bezpo艣redni kontakt z zimowym powietrzem, kt贸re cz臋sto powoduje zaczerwienienia, powierzchniowe przemro偶enia i przesuszenia sk贸ry twarzy. Warto pomy艣le膰 r贸wnie偶 o d艂oniach, bo w艂a艣nie one czasem bole艣nie odczuwaj膮 niskie temperatury i nale偶y zadba膰 o nie. Jakie zagro偶enia czyhaj膮 jeszcze na nas w zimie? Pr贸cz niskich temperatur, bardzo niekorzystnie na nasz膮 sk贸r臋 wp艂ywaj膮 jeszcze - wiatr, du偶e r贸偶nice temperatur gdy wchodzimy do ciep艂ych, ogrzewanych i suchych pomieszcze艅, oraz tak mocno w ostatnim czasie opisywane zjawisko smogu. R贸wnie偶 mocne s艂o艅ce podczas mro藕nych dni z racji tego, 偶e jest nisko i 艣wieci nam prosto w twarz, powoduje przyspieszony proces fotostarzenia naszej sk贸ry.  Jak temu mo偶emy zaradzi膰? Jak wzm

Czy 艂atwo jest do mnie trafi膰?馃挄

Pytanie; czy ju偶 by艂a艣 w moim centrum?

Pewno zadasz pytanie - po co? I w zasadzie masz racj臋, gdy偶 nie mia艂a艣 mo偶liwo艣ci aby si臋 dowiedzie膰 co mam Ci do zaoferowania, bo i sk膮d.

A mam bardzo du偶o tak ciekawych i unikalnych produkt贸w, opartych na tak niespotykanych w Europie sk艂adnikach, 偶e wielu moich klient贸w jest zszokowanych rezultatami, jakie mo偶na uzyska膰, regularnie stosuj膮c dany specyfik.

Poni偶ej wklej臋 kilka zdj臋膰 z rezultatami, jakie mo偶na osi膮gn膮膰 stosuj膮c produkty tianDe, bo o nich od pocz膮tku pisz臋, jako tak膮 zach臋t臋 do odwiedzenia mnie.

Bez zobowi膮za艅 - wst膮p i przedstaw sw贸j problem, lub oczekiwania, a wsp贸lnie zastanowimy si臋 co z tym mo偶na zrobi膰.

Mo偶esz wcze艣niej napisa膰 maila z zapytaniem (tiandezywiec@gmail.com) , lub po prostu zadzwoni膰 (604810056).

 W艣r贸d produkt贸w, co do kt贸rych mam pewno艣膰, 偶e stosuj膮c je, nic przykrego mnie nie spotka, czuj臋 si臋 po prostu 艣wietnie.



  A trafi膰 do mnie jest 艂atwo - witryna widoczna jest z rynku






Oto rezultat stosowania naszej serii na tr膮dzik, czyli serii "MASTER HERB"- "tianDe" 
przez 3 miesi膮ce, a takich przyk艂ad贸w mamy wiele i to nie tylko zwi膮zanych z tr膮dzikiem, ale r贸wnie偶 mam wiele pozytywnych informacji zwrotnych od klientek i  klient贸w, u偶ywaj膮cych nasze szampony, od偶ywki, maseczki i kremy.
W nast臋pnych wpisach podam du偶o informacji na temat wk艂adek i podpasek, o kt贸rych mo偶na powiedzie膰 kr贸tko  - s膮 w 100% bezpieczne, naturalne i unikalne!!!
Pozdrawiam - Gra偶yna

Komentarze